utorak, 26. svibnja 2009.

Na ladanju

















































































Nažalost, odmor je završio i vratio sam se na ovaj užareni zagrebački asfalt. Baterije su napunjene zahvaljujući čistom zraku, domaćoj hrani i gostoljubivosti mog nekadašnjeg profesora, a sada prijatelja Mate Gerecija (i njegove supruge). Društvo nam je pravio i bard hrvatskog
stripa, Dule Gačić. On i Mato su, naime, frendovi s akademije. Nakratko se pojavio još jedan garešnički slikar s torbom punom viceva, Zoran Tokić.
Lonjsko polje, koje smo posjetili, sigurno posjeduje veliki potencijal u eko-turizmu ali mi se čini
da to lokalnim političarima nije baš jasno.
Unatoč nasrtajima rojeva komaraca nešto se je i slikalo. A i fotografiralo.





4 komentara:

Irena kaže...

Hej, pa i ja sam prije tjedan dana bila u Čigoću...ili Čigoču...ne znam točno, na ulazu u selo piše jedna verzija, a na izlazu druga. Mimoišli smo se. Pozdrav Gereciju!

franjo kaže...

Mi smo bili u Krapju i na kanalu Strug, ali ne prije tjedan dana nego 17. 05.- na dan izbora.

Irena kaže...

Ja sam bila 20. 05., uglavnom blizu i vremenski i prostorno :-)

franjo kaže...

Jesu li te izboli komarci?;)