ponedjeljak, 14. ožujka 2011.

Conan - poslano na natječaj






Broj komentara: 8:

Matija kaže...

Ponavljam se al ovo mi je odlično.

franjo kaže...

Drago mi je da ti se sviđa, ali žiri je (zasad?) odabrao druge...

Miki kaže...

Pa kad SVI vole Konana! ovo je vjerojatno nejjebeniji natjecaj za proci. Ilustracije su vrlo dobre i doista bih volio vidjeti tvojih stripova...

franjo kaže...

I ja bi volio da imam nekoliko svojih strip albuma na polici. Valjda će se i to jednog dana dogoditi...

Marko kaže...

Zaista odlicno!

Anonimno kaže...

Da sam ja vlasnik prava za strip o Konanu, tebi bi dao da nacrtaš strip o Konanu.

Mogao bi nacrtati strip o liku koji je isti Konan, samo se drugačije zove.

Anonimno kaže...

npr. Nokak. Ili je to već bilo?

Anonimno kaže...

Možda da se zove Onan:)