utorak, 14. travnja 2009.

Influence






























Ovo je, otprilike izbor radova u proteklih desetak godina. Ima tu raznih pristupa i utjecaja. Neki stripovi su objavljeni, neki nikad završeni a neki su samo etide od jedne table.
Svi smo mi podložni raznim uticajima, što svjesno, što nesvjesno. Tako sam i ja gradeći svoj stil
lutao, kretao jednim putem pa se vračao, pa opet ispočetka...
Največi utisak na mene je ostavio, svakako Alberto Breccia pogotovo kad sam vidio neke table
Perramusa kjeg je crtao po scenariju Juana Sasturaina. Nakon toga sam malo istraživao po internetu i shvatio da je Breccia cijelog svog života eksperimentirao sa raznim stilovima, bolje rečeno, pristupima crtežu.

Broj komentara: 7:

Irena kaže...

Dragi Franjo, blog ti izgleda kao osmrtnica. Hoćemo veselije boje ili nas pozovi na karmine! :-)

franjo kaže...

Uh. Ovo su teške riječi. Ipak sam ja muško i ne volim baš roza boje.

franjo kaže...

PS: Btw. osmrtnica; Ivo Andrić je negdje napisao:"Svi smo mi mrtvi, samo čekamo red na sahranu"

irena kaže...

Dragi Franjo, baš me iznenadilo što kažeš da ne voliš rozu - dok smo bili u Vinkovcima stalno si je odijevao i navaljivao da odemo do Ivankova. No dobro, neka bude crno, ali stvarno ti blog izgleda isto kao Gačićev. Još i citiraš pjesnike koji su odavno mrtvi - sva sreća da se nisi sjetio Krleže!

franjo kaže...

Ovakvi komentari ne zaslužuju odgovor, ali ne mogu izdržati.
Irena, dušo , čemu ovakva zlobna podmetanja i bolesne insinuacije.
Takva, prizemna vrsta komunikacije nespojiva mi je sa jednom profesoricom likovnog odgoja(pedagogom!)koju poznajem ili mislim da sam poznavao.
Što se tiče mrtvih; o njima sve najbolje.
A kad smo kod Krleže; preporučam monodramu Dragana Despota po romanu "Na rubu pameti"

Anonimno kaže...

Možda sam i ja krivo zapamtila: nekada ti nisu smetale zafrkancije ovog tipa. Obzirom da si uvrijeđen, javno se ispričavam. Nije mi bila namjera da prema tebi budem zlobna...ti to nisi zaslužio.
Pusa
Irena

franjo kaže...

Ma nisam ja uvrijeđen, nego iznenađen. Zafrkavati na ovaj naćin se možemo u birtiji i u društvu, ali kad nešto napišeš na internetu onda se to percipira na drugačiji način.
No, dobro; bilo pa prošlo. Zaboravi na to i idemo dalje.