utorak, 26. siječnja 2010.

Stereostrip

Danas sam dobio mail od žirija natječaja za strip STEREOSTRIP u kojem me obavještavaju da nisam prošao. Nisu naveli nikakovo obrazloženje.
S obzirom da su u tekstu natječaja naveli da im je namjera proširiti okvire poimanja stripa te potaknuti autore na istraživanje njegove narativne dimenzije i kroz druge "nestripovske" medije kao što su fotografija, video, skulptura, slikarstvo i dr. ja sam se odlučio za jedan radikalniji pristup. Očito je da sam se u nečemu prevario.

Broj komentara: 9:

Irena kaže...

Koji je to natječaj bio?

franjo kaže...

Upiši na Googlu "stereostrip" pa će ti se vjerojatno otvoriti...
Btw,unaprijed; čestitam na izložbi.

Irena kaže...

Thanks!
Ova tvoja tabla je baš inspirativna, izgleda mi kao prva, naslovna stranica dobre priče o lutkama iz izloga koje si snimao prije. Naime lutke nameću stereotip anoreksije i modnih trendova, pa čak i načina na koji bismo trebali mijenjati sebe, zanimljive su zbog emotivne hladnoće na svojim licima, bezličnosti i općenito su intirgantne. To mi se nekako veže i uz ovaj naslov a i uz porijeklo slova (dijelovi raznih logotipa). Baš bi bilo zanimljivo napraviti ovaj strip sa tim fotografijama, sastaviti priču, ubaciti tekst uz glave tih plastičnih komada iz izloga i našaliti se na račun uniformnosti koja proizlazi iz načina na koji se trendovi prodaju.
Nadam se da se nećeš ljutiti što ti dajem ideje, znam da ih i sam imaš na pretek...ali ovo mi je prvo palo na pamet i baš sam ti to htjela javiti.

franjo kaže...

Hvala ti. Cijenim tvoju otvorenost i drago mi je da još slično razmišljamo. Nažalost, vjerojatno, je i tebi jasno da je nekima teško skinuti paučinu s očiju.

dzuka kaže...

sada sam vec stvarno radoznao vidjet radove koji su prosli.
bila mi je fora tvoja cestitka za novu godinu napravljena od ovih slova, al iskreno, ovo sto si napravio za natjecaj mi je nedovoljno. to moze bit naslov(nica), uvodna strana eventualno al niceg drugog tu nema.

Rico kaže...

Ja sam u startu odustao od ovog natječaja, jer kombinacija stripaša i umjetnika u žiriju je po meni jednadžba za kompromisno rješenje:)
Inače, kul rad, vizualno prekrasno riješen.

franjo kaže...

Prije svega, hvala na komentarima.
Ovaj moj rad treba gledati kao igru na zadanu temu. A kako nisam ljubitelj natječaja sa zadanom temom jer mi odvlače pažnju na nešto drugo što nije trenutno u mom fokusu interesa, napravio sam ovaj rad kao neku vrstu protesta i provokacije. Očekivao sam bar neko očitovanje žirija, a dobio sam samo obavijest kao da sam kupio srećku u lutriji; nažalost ništa, pokušajte slijedeći put.

dzuka kaže...

ne znam koliko je radova stiglo na natjecaj, al cini mi se nerealno ocekivati da ce ziri ponaosob objasnjavat ljudima zakaj nisu prosli. generalno, natjecaji su nezgodna stvar. ucestvovao sam na njima i kao natjecatelj i kao clan zirija i neizbjezno je da bude nezadovoljnih.

franjo kaže...

Kad su već poslali mail mogli su navesti neko obrazloženje. Ja još nisam sudjelovao u natječaju za strip gdje je netko odbijen. Uvijek su bili prezentirani radovi koji su došli na natječaj i proglašeni nagrađeni. No, što je- tu je; nema tu nekog velikog nezadovoljstva.